Items

From Solstice Arena Wiki
Jump to: navigation, search

Items make your hero more powerful and are purchased with gold earned throughout the game. There are six item slots. Each slot holds one item which can be upgraded according to the trees detailed in the slot pages below. For example, in the Main Hand slot you can buy the tier 1 Broken Short Sword, upgrade to the tier 2 Long Sword, then upgrade to the tier 3 Obsidian Greatsword. Tier 3 items give your hero a special added capability called a perk, in addition to an increased attribute value.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Item-item di Solstice Arena dapat membuat hero anda menjadi lebih kuat. Item-item ini dibeli dengan gold selama permainan berlangsung. Ada enam slot. Masing-masing slot menyimpan satu item yang dapat di-upgrade sesuai dengan turunannya. Sebagai contoh, jika anda membeli item di slot Main Hand maka tingkat 1-nya: Broken Short Sword, jika di-upgrade berarti tingkat 2: Long Sword, dan yang terakhir tingkat 3: Obsidian Greatsword. Nah, Item tingkat 3 ini selain meningkatkan nilai attribute juga memiliki kekuatan spesial yang disebut perk.

Head
Head
Accessory
Accessory
Chest
Chest
Off Hand
Off Hand
Main Hand
Main Hand
Feet
Feet